تداوم وزش باد خزری و هوای بسیار خنک در اردبیل

تداوم وزش باد خزری و هوای بسیار خنک در اردبیل

تازوما/اردبیل همچنان تا صبح فردا (سه‌شنبه ۹ مرداد) شرایط جوی ناپایدار و ضمن تداوم وزش باد خزری (گاهی با سرعت تند) و هوای بسیار خنک، آسمان استان ابری و مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام هواشناسی اردبیل، همچنان تا صبح فردا (سه‌شنبه ۹ مرداد) شرایط جوی ناپایدار و ضمن تداوم وزش باد خزری (گاهی با سرعت تند) و هوای بسیار خنک، آسمان استان ابری و مه‌آلود بوده و در مناطقی از استان (بویژه در نواحی منتهی به کوهستان سبلان، نوار شرقی و نواحی منتهی به استان گیلان) بارش باران (غالباً بصورت باران ریزه گاهی توام با رگبار و رعد و برق) پیش‌بینی می‌شود.

اما از فردا (سه‌شنبه ۹ مرداد) تا آخر هفته جاری ضمن پایداری نسبی شرایط جوی آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و دمای هوا در اواسط روزها (بویژه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه) بطور نسبی افزایش می‌یابد.

هر چند طی این مدت نیز از شرایط فصلی و محلی در ساعات عصر و اوایل شب در مناطق کوهستانی بویژه ارتفاعات سبلان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تداوم وزش باد خزری و هوای بسیار خنک در اردبیل" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تداوم وزش باد خزری و هوای بسیار خنک در اردبیل"، کلیک کنید.