تحویل پروژه 600واحدی «شهید سلیمانی» اسلامشهر تا 10 ماه آینده – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

تحویل پروژه 600واحدی «شهید سلیمانی» اسلامشهر تا 10 ماه آینده - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

عبدالرضا غفوری در گفتگو با خبرنگار تازوما در خصوص پروژه 600 واحدی شهید سلیمانی اسلامشهر اظهار کرد: این پروژه از جمله پروژه های اقدام ملی است، که بیش از دو سال با تاخیر و رکود مواجه بود، که پیمانکار پروژه دعوت شد و برنامه کاری را خود را ارایه کرد و با توجه به وجود مشکلاتی در بدنه خود شرکت سازنده، یک برنامه اصلاحی زمانبندی جبرانی تدوین شد.

وی گفت: بر همین اساس بر اساس مصوبات شورای مسکن استان تهران سازنده مکلف شد، تا برج 10 سال جاری نسبت به تکمیل پروژه اقدام کرده و هرچخ زودتر واحدها را به متقاضیان تحویل دهد.

معاون مسکن و ساختمان مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص پروژه 336 واحدی قرچک نیز گفت: برای این پروژه متاسفانه حین اجرا و طراحی به دلیل قصور و اهمال شرکت سازنده مشکلات فنی ایجاد شده است، که با یک کار کارشناسی دقیق در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و مرکز تحقیقات راه و ساختمان طرح مقاوم سازی برای این پروژه تهیه و به سازنده ابلاغ شد.

وی ادامه داد: متاسفانه پیمانکار در این خصوص کوتاهی کرده است و طبق مصوب شورای مسکن استان تهران ضمن فسخ قرارداد سازنده موضوع به صورت قضایی از سوی دادستان قرچک پیگیری شود، تا ضرر و زیان متقاضیان این پروژه از سوی سازنده جبران شود.

ما بر اساس مصوبه شورای مسکن استان تهران موظف شدیم، که سریعاً نسبت به تامین دلیل پروژه اقدام کنیم و به موازات آن با برآورد میزان اعتبار مورد نیاز برای ادامه کار سازنده جدیدی برای این پروژه انتخاب شود و کار با بهترین کیفیت انجام شود.

غفوری در خصوص تامین اعتبار اجرای پروژه های زیربنایی استان تهران گفت: با مساعدت استاندار تهران و معاون امور عمرانی استاندار تهران مقرر شد، 200 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و 100 میلیارد تومان تا پایان هفته از وزارت راه و شهرسازی به دستگاه های خدمات رسان تخصیص داده شود، تا خدمات رسانی های آب، برق و… انجام شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحویل پروژه 600واحدی «شهید سلیمانی» اسلامشهر تا 10 ماه آینده – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحویل پروژه 600واحدی «شهید سلیمانی» اسلامشهر تا 10 ماه آینده – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.