تامین بسته تحصیلی بیش از ۸هزار دانش‌آموز در قزوین

تامین بسته تحصیلی بیش از ۸هزار دانش‌آموز در قزوین

به گزارش خبرگزاری تازوما از قزوین؛ «ناصر ظاهری» مدیرکل کمیته امداد استان قزوین روز دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت ایام بازگشایی مدارس و «رویدادملی جشن عاطفه ها» در سالن جلسان این اداره کل برگزار شد، از اجرای  جشن عاطفه های امسال با شعار “مشق همدلی” به منظور تامین لوازم التحریر ۸ هزار و ۶۸۴دانش آموز نیازمند تحت پوشش با کمک خیرین خبرداد.

وی عنوان کرد: امسال ۲هزار و ۳۱۳ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین در جشن عاطفه ها پیش بینی شده است و خیرین  تا پایان مهرماه فرصت دارند تا هدایای خود را تحویل نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: جشن عاطفه ها روز ۲۹شهریورماه برگزار می شود و زنگ مهربانی نیز با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در روز ۱۰مهرماه و طی هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش قزوین و مدارس نواخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵۲درصد دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان در روستاها و مناطق محروم تحصیل می کنند افزود: امسال توسط بنیاد علوی۴۰۰بسته تحصیلی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان میان دانش آموزان توزیع می شود.

ظاهری ادامه داد: ۴هزار بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم تحریر میان دانش آموزان نیازمند از طرف بسیج دانش آموزی  توزیع می شود و تلاش کردیم عدالت توزیع برای همه مددجویان رعایت شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: در سال گذشته برای تامین مایحتاج تحصیلی ۸هزار و ۲۳۰دانش آموز تحت پوشش حدود ۱۲ میلیارد تومان ‌کمک های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد و براساس پیش بینی صورت گرفته در سال جاری این کمک ها به ۱۳میلیارد تومان خواهد بود.

ظاهری با اشاره به اینکه در استان قزوین ۳۲ هزار و ۱۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند گفت: ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جهت اقلام دانش آموزی امسال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر پایگاه‌های فضای مجازی، خیرین می توانند از طریق سامانه ww.emdad۳۳۸۰۸.ir و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ و پویش #۱*۰۲۸#۸۸۷۷* جهت کمک و مشارکت در این پویش اقدام نمایند. 

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تامین بسته تحصیلی بیش از ۸هزار دانش‌آموز در قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تامین بسته تحصیلی بیش از ۸هزار دانش‌آموز در قزوین"، کلیک کنید.