تأکید مدیریت استان فارس بر جلوگیری از قطع برق منازل مسکونی

تأکید مدیریت استان فارس بر جلوگیری از قطع برق منازل مسکونی

تازوما/فارس مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با اشاره به مسائل و مشکلاتی که واحدهای تولیدی در خصوص قطعی برق با آن مواجه هستند، گفت: برای اینکه قطعی برق به سمت خانوار نرود و برق منازل مسکونی قطع نشود مدیریت بار صورت گرفت و در این راستا جلسات مختلفی در استانداری برگزار شده است.

مرتضی شریفی امروز، ۲۷ مرداد در نشست شهرک صنعتی شیراز گفت: امروز به صورت میدانی دستگاه‌های مرتبط در شهرک صنعتی شیراز حضور پیدا کردند تا بر اساس دستور استاندار فارس در مشکلات بررسی و پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: تامین سوخت ژنراتورهای خود تامینی که در واحدهای تولیدی وجود دارد و در ساعات خاموشی برق شهرک، واحدهای تولیدی بتوانند خط را فعال نگه دارند و تولید بدون خدشه صورت گیرد موضوع مهمی است که مقرر شد تدابیر ویژه اتخاذ شود.

شریفی گفت: در این زمینه مقرر شد با همکاری و هماهنگی اداره کل صنعت معدن و تجارت و شرکت توزیع برق و شرکت پخش فراوردهای نفتی فرآیند تامین سوخت در کوتاه‌ترین زمان این مشکل حل شود.

پایان خبر تازوما 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تأکید مدیریت استان فارس بر جلوگیری از قطع برق منازل مسکونی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تأکید مدیریت استان فارس بر جلوگیری از قطع برق منازل مسکونی"، کلیک کنید.