برگزاری مسابقات دارت ویژه خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار

برگزاری مسابقات دارت ویژه خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار

از سوی موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران و با مشارکت فدراسیون انجمن‌های ورزشی و انجمن دارت کشور یک دوره مسابقات دارت ویژه خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تازوما، این رقابت‌ها با حضور خبرنگارانی از خبرگزاری تازوما، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری تازوما، خبرگزاری تازوما، خبرگزاری صدا و سیما، روزنامه فرهیختگان، خبرگزاری شادا، رادیو گفتگو، رادیو جوان، خبرگزاری ایران خبر، شبکه اینترنتی لحظه و نشریه اقتصاد صنایع برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور مهدی میرزاییان رییس امور استان‌های فدراسیون انجمن‌های ورزشی و مدیر تیم‌های ملی دارت ایران و با قضاوت مصطفی ناظری فرد و سید محمدرضا پورمستوفی از داوران انجمن دارت کشور و با مدیریت اجرایی خانم پردیس پلکوئی برگزار شد.

در این رقابت‌ها سید مهدی حسینی از خبرگزاری تازوما و شبکه لحظه به عنوان نخست دست یافت، سعید زارعی از خبرگزاری شادا دوم شد و اکبر باقری از باشگاه خبرنگاران جوان در ردیف سوم قرار گرفت.

سه نفر برتر این مسابقات بصورت رایگان بورسیه تحصیلی MBA موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران را اخذ کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری مسابقات دارت ویژه خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری مسابقات دارت ویژه خبرنگاران بمناسبت روز خبرنگار"، کلیک کنید.