برنامه های قرآنی تبلیغات اسلامی در مازندران خوب است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

برنامه های قرآنی تبلیغات اسلامی در مازندران خوب است - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تازوما، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی، اظهار کرد: سال آینده براساس جدول زمانی تکلیف ها و اطلاع رسانی جلسه شورای فرهنگ عمومی مشخص و جلسه فقط با حضور شخص مدعو انجام شود و به هیچ وجه نماینده قبول نکنیم تا شان جلسه حفظ شود.

وی با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، افزود: این ماه سازوکارهای خاص خودش را از نظر فضاسازی، تدبیر برای تهیه و تدارک نیازمندی ها و تشویق های لازم دارد و گردشگران حرمت این ماه را رعایت کنند.

آیت الله محمدی لایینی در بخش دیگری از این جلسه خاطرنشان کرد: در رابطه با بحث سرویس های بهداشتی در ایام ماه رمضان و تعطیلات سازمان میراث فرهنگی باید فکری کند زیرا طهارت برای اقامه نماز ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: مساله دیگر این است که با هنجارشکنان عمدی برخورد شود، نکته دیگر اینکه سلسله برنامه های ورزشی در شب های ماه رمضان برگزار می شود این برنامه ها نباید با با برپایی نماز جماعت و برنامه های مذهبی همزمان باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دبیرخانه، نهادهایی مثل میراث، ستاد اقامه نماز، کانون های مساجد را باید در ماه رمضان و نوروز فعال کند تا مساجد و امامزاده های بین راهی که ضرورت های این ایام است فعالیت خوبی داشته باشند.

امام جمعه ساری ادامه داد: هییات مذهبی باید همت کرده و در این ایام فضای چشم انداز را مذهبی تر و ارزشی تر کنند و دستگاه های نظارتی همچون امر به معروف و نهی از منکر و اماکن حتماً باید به وظیفه خود عمل کنند.

این مسیول تاکید کرد: کارهای فرهنگی و ایجابی به معنای این نیست که نظارت ها را نداشته باشیم و دستگاه های نظارتی هم باید در این ایام به وظایف خود توجه بیشتری داشته باشند.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه برنامه های قرآنی سازمان تبلیغات برنامه های خوبی است، تصریح کرد: تقریباً دو سوم مساجد ما غیرفعال و راکد هستند و برای خارج شدن از رکود تلاش کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه های قرآنی تبلیغات اسلامی در مازندران خوب است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه های قرآنی تبلیغات اسلامی در مازندران خوب است – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.