انجام 1.2 میلیون ماموریت از سوی اورژانس تهران در سال گذشته/ کاهش 50 درصدی تماس های مزاحمت آمیز

انجام 1.2 میلیون ماموریت از سوی اورژانس تهران در سال گذشته/ کاهش 50 درصدی تماس های مزاحمت آمیز

رییس مرکز اورژانس استان تهران از انجام یک میلیون و 200 هزار ماموریت از سوی اورژانس استان تهران در سال گذشته خبر داد و گفت که میزان تماس های مزاحمت آمیز با سامانه 115 در این استان نیز کاهشی 50 درصدی داشته است.

به گزارش تازوما، محمد اسماعیل توکلی در  نشست خبری که بعد از ظهر امروز در ستاد اورژانس استان تهران برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید آیت الله رییسی و دیگر شهدای خدمت گفت: رییس جمهور شهید همواره توجه ویژه ای به اورژانس و تجهیز و تکمیل ناوگان اورژانس کشور داشت به طوریه که از همان نخستین روزهای آغاز دولت همراهی خوبی با مجموعه اورژانس داشتند و در نتیجه این اقدامات نیز میانگین زمان حضور  اورژانس در محل حادثه کاهش چشمگیری داشت.

وی ادامه داد: امروز با پیگیری های رییس جمهور فقید شهید آیت الله رییسی، میانگین زمان حضور آمبولانس ها در محل حادثه به  15 دقیقه و زمان حضور موتورلانس ها هم به 9 دقیقه کاهش پیدا کرده است.

رییس مرکز اورژانس تهران اضافه کرد: اقدام دیگری که با پیگیری رییس جمهور شهید انجام شد، تکمیل ناوگان موتورلانس در استان تهران بود. به طوریکه امروز 260 دستگاه موتورلانس را در این ناوگان داریم و به جرات می توانم بگویم که بزرگترین ناوگان موتورلانس خاورمیانه را در  استان تهران داریم.

توکلی همچنین به ماموریت های اورژانس استان تهران در سال گذشته پرداخت و گفت: اورژانس تهران در سال گذشته یک میلیون و  200 هزار ماموریت را انجام داده است. همچنین مجموع تماس ها با اورژانس نیز دو میلیون و 600 هزار تماس بوده است.

وی با اشاره به مزاحمت های تلفنی با مرکز 115 اورژانس استان تهران نیز گفت: با همراهی خوب اصحاب رسانه آمار مزاحمان تلفنی کاهش پیدا کرد و ما شاهد کاهش 50 درصدی تماس های مزاحمت آمیز در سال گذشته بودیم.

ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انجام 1.2 میلیون ماموریت از سوی اورژانس تهران در سال گذشته/ کاهش 50 درصدی تماس های مزاحمت آمیز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انجام 1.2 میلیون ماموریت از سوی اورژانس تهران در سال گذشته/ کاهش 50 درصدی تماس های مزاحمت آمیز"، کلیک کنید.