انتخابات‌ در ایران اسلامی سالم‌ترین انتخابات‌ دنیاست

شیردل در گفت‌وگو با تازوما:

انتخابات‌ در ایران اسلامی سالم‌ترین انتخابات‌ دنیاست

مسئول دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد واحد بین‌الملل واحد ماکو بیان کرد: انتخابات‌ ایران اسلامی سالم‌ترین انتخابات‌ دنیاست.

حسین شیردل مسئول دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تازوما اظهار کرد: انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی، اجتماعی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است.

وی اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی از پیشرو‌ترین نظام‌های سیاسی و حاکمیتی جهان به شمار می‌رود و در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تقریباً سالانه یک انتخابات برگزار شده و با سازو کار‌های موجود در انتخابات‌ کشور که اجرا توسط وزارت کشور و نظارت برعهده دستگاه نظارتی مستقل است، هرگونه شاعبه را برطرف کرده و به جرئت می‌توان انتخابات‌ ایران اسلامی را سالم‌ترین انتخابات‌ دنیا دانست.

مسئول دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو با اشاره به خدمات رئیس جمهور شهید درباره انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در انتخابات حساس پیشرو، ایران اسلامی برای انتخاب یک رئیس جمهوری آماده می‌شود که می‌خواهد در جایگاه شهید جمهور قرار گیرد، شهیدی که توانست در مدت کوتاه ریاست جمهوری بیشترین محبوبیت جهانی را کسب کند.

شیردل متذکر شد: به یاد داریم که بیش از نیمی از جمعیت جهان برای شهادت شهید رئیسی با ملت ایران احساس همدردی کردند، شهیدی که توانست در این مدت کوتاه بیش از ۸ هزار کارخانه تعطیل را به چرخه تولید بازگرداند و ده‌ها طرح و پروژه ملی و منطقه‌ای را به سرانجام برساند، شهیدی که تیم وزارت خارجه‌اش توانست عزت و عظمت ایران اسلامی را در جهان به‌خصوص در خاورمیانه به اثبات برساند.

وی یادآور شد: ایجاد روابط حسنه با کشور‌های حوزه خلیج فارس، قرارگرفتن در مجموعه شانگهای، بریکس و … از افتخارات وزارت خارجه دولت شهید رئیسی است و در نهایت عملیات وعده صادق طبل توخالی رژیم اشغالگر، کودک‌کُش و ایادی شرق و غربش را نشان داد و غرور و عزت ملی برای ملت ایران اسلامی و مظلومان جهان را به ارمغان آورد.

مسئول دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور بسیار مهم است، افزود: رئیس جمهور باید باصلابت و اقتدار ساختار‌ها را بشناسد، کار اجرایی کند و در سختی‌ها و پیچ‌های تاریخی مدیریت مناسب داشته باشد.

شیردل تشریح کرد: بر این اساس بر ما مردم ایران اسلامی فرض است با مطالعه دقیق برنامه‌ها‌ی نامزد‌های ریاست جمهوری و کارنامه و تیم مشاوری آنها شخصی را انتخاب کنیم که توانایی ادامه را شهدا را داشته باشد و بتواند مشکلات موجود کشور را در موضوعات اقتصادی، معیشتی و علم و فناوری مرتفع کند و امید است با انتخاب درست و اصلح آینده‌ای همراه با عزت آبادانی و غرور برای جوانان مان رقم بزنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات‌ در ایران اسلامی سالم‌ترین انتخابات‌ دنیاست" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات‌ در ایران اسلامی سالم‌ترین انتخابات‌ دنیاست"، کلیک کنید.