الولایی: طوفان الاقصی تاریخ جدیدی را رقم زد

دبیرکل گردان های سیدالشهداء عراق امروز (جمعه) به در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» تاریخ جدیدی از پایداری را رقم زد، خواستار قطع روابط برخی کشورهای عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش تازوما، «ابوآلاء الولایی» دبیرکل گردان های سیدالشهداء عراق به همین مناسبت اظهار کرد: طوفان الاقصی تاریخ جدیدی از استواری و پیروزی را رقم زد و پس از تلاش ها برای از بین بردن مسیله فلسطین، بار دیگر این مسیله را به منصه ظهور رساند.

طبق گزارش خبرگزاری «المعلومه» وی گفت: ما از مقامات فعالی در زمینه حقوق بشر در جهان می خواهیم که جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی را مستند کنند و برای مجرم دانستن نتانیاهو، باند حاکم او و رهبران جنایتکار در کابینه جنگ او تلاش کنند.

الولایی ادامه داد: ما مجدداً از کشورهای عربی و اسلامی می خواهیم که همه نوع معامله و روابط با رژیم صهیونیستی از جمله روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را قطع کنند و به توافقات شرم آور عادی سازی روابط با آن پایان دهند.

استان های مختلف عراق از بغداد گرفته تا ذی قار، نجف، کرکوک و دیگر استان های این کشور امروز شاهد حضور گسترده مردمی به مناسبت روز جهانی قدس بودند.

این راهپیمایی ها با حضور چهره های دینی و سیاسی برگزار شدند.

الولایی: طوفان الاقصی تاریخ جدیدی را رقم زد

الولایی: طوفان الاقصی تاریخ جدیدی را رقم زد

شهروندان عراقی امروز با حضور در خیابان ها شعار «مرگ بر اسراییل» سر داده و حمایت خود را از ملت و مقاومت فلسطین اعلام کردند.

ملت عراق همچنین با اهالی غزه که با جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی مواجه هستند، اعلام همبستگی کردند.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الولایی: طوفان الاقصی تاریخ جدیدی را رقم زد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الولایی: طوفان الاقصی تاریخ جدیدی را رقم زد"، کلیک کنید.