الحاق 645 هکتار زمین به محدوده شهر اردبیل برای تامین زمین نهضت ملی مسکن

الحاق 645 هکتار زمین به محدوده شهر اردبیل برای تامین زمین نهضت ملی مسکن

تازوما/اردبیل استاندار اردبیل با اشاره به برخی مشکلات در تامین زمین نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل، گفت: طی اقدامی مهم و بی نظیر در استان برای تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، 645 هکتار زمین به محدوده شهر اردبیل الحاق شد.

سید حامد عاملی 15 فروردین با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در سال 1403 با سرعت بیشتری اجرا می شود، گفت: با برنامه ریزی انجام یافته، تا پایان سال جاری 15هزار واحد مسکن شهری و 8هزار واحد مسکن روستایی تکمیل و تحویل مردم استان خواهد شد.

عاملی اظهار کرد: تامین مسکن برای واجدان شرایط از جمله برنامه های مهم دولت سیزدهم در قالب طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

وی افزود: در استان اردبیل هم نزدیک به 30هزار واجد شرایط این طرح احراز شده و اقدامات مربوط به تامین مسکن برای آن ها در جریان است.

استاندار اردبیل با اشاره به برخی مشکلات در تامین زمین نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل، ادامه داد: طی اقدامی مهم و بی نظیر در استان برای تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، 645 هکتار زمین به محدوده شهر اردبیل الحاق شد.

عاملی تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در سراسر استان اردبیل در حال اجرا است و براساس برنامه ریزی انجام یافته، تا پایان سال جاری 15هزار واحد مسکن شهری و 8هزار واحد مسکن روستایی تکمیل و تحویل مردم استان خواهد شد.

وی با اشاره به رتبه سوم کشوری استان اردبیل در پیشرفت نهضت ملی مسکن طی سال 1402، گفت: با توجه به رفع مشکلات مربوط به تامین زمین که علت اصلی تاخیر در اجرای برخی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن بود، این طرح در سال جاری با سرعت بیشتری اجرا می شود.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "الحاق 645 هکتار زمین به محدوده شهر اردبیل برای تامین زمین نهضت ملی مسکن" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "الحاق 645 هکتار زمین به محدوده شهر اردبیل برای تامین زمین نهضت ملی مسکن"، کلیک کنید.