اقامت بیش از ۲۶۳ هزار مسافر و زائر رضوی در دهه پایانی ماه صفر در استان سمنان

اقامت بیش از ۲۶۳ هزار مسافر و زائر رضوی در دهه پایانی ماه صفر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری تازوما  استان سمنان، حمیدرضا حسنی روز شنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۳ گفت: در بازه زمانی ۳ تا ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ تعداد ۲۶۳۵۰۰ نفر مسافر و زائر امام رضا (ع) در اقامتگاه‌های رسمی و غیررسمی استان سمنان اقامت داشته‌اند.

رئیس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در دهه پایانی ماه صفر ۲۷۵۱۰ نفر در تأسیسات گردشگری،۱۰۸۵۷ نفر در اماکن اقامتی آموزش‌وپرورش، ۷۳۷۵۰ نفر در مساجد و زائرسراها و ۱۵۱۳۸۳ نفر در کمپ‌ها و بوستان‌های استان سمنان اقامت داشته‌اند.

حمیدرضا حسنی افزود: در این بازه زمانی ۲۸۰ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری باهدف احصاء مشکلات و رفع نواقص، اجرای پروتکل‌های بهداشتی، رعایت نرخ نامه‌ها و دستورالعمل‌ها، بررسی نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات توسط واحدهای خدماتی و تأسیسات گردشگری، برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن همراه با خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و عزاداران استان سمنان بخصوص زائران آقا امام حسین (ع) و امام رضا (ع) انجام‌شده است.

او افزود: بازدیدهای نظارتی در این ایام با حضور فرمانداران، معاون دادستان مرکز استان، مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، تعزیرات حکومتی و کارشناسان ادارات بهداشت و درمان، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و … انجام‌شده است.

رئیس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در بازدیدهای نظارتی بیش از ۴۰ واحد خدماتی تذکر و اخطار کتبی دریافت نمودند و یک واحد پذیرایی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی پلمپ گردید.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقامت بیش از ۲۶۳ هزار مسافر و زائر رضوی در دهه پایانی ماه صفر در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقامت بیش از ۲۶۳ هزار مسافر و زائر رضوی در دهه پایانی ماه صفر در استان سمنان"، کلیک کنید.