افزوده شدن ۹۰۵ خودرو و تجهیزات جدید به هلال احمر/ تعمیر ۴ فروند بالگرد و ۶۹ دستگاه خودروی نجات

افزوده شدن ۹۰۵ خودرو و تجهیزات جدید به هلال احمر/ تعمیر ۴ فروند بالگرد و ۶۹ دستگاه خودروی نجات

با حضور دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری و رییس جمعیت هلال‌ احمر، آیین الحاق ۹۰۵ دستگاه خودرو و سایر تجهیزات امدادی به ناوگان هلال‌احمر برگزار شد.

به گزارش تازوما، صبح امروز آیین الحاق ۹۰۵ دستگاه خودروی امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور و  پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در مرقد امام خمینی (ره) برگزار شد.

کولیوند با حضور در این مراسم ضمن عرض درود به شهدای هلال احمر و رییس جمهور شهید، گفت: عرض سلام و خیر مقدم دارم خدمت حامی اصلی جمعیت هلال احمر در طول دولت سیزدهم آقای مخبر که امروز ماحصل این دستورات و هماهنگی‌ها را در بخش توسعه و تقویت سیستم امداد و نجات می‌بینیم.

وی افزود: امروز ۶۰۰ خودرو هایلوکس دوکابیه امداد ونجات،۳۰۰ آمبولانس و تعدادی خودرو برای امور دیگر در مجموع ۹۰۵  دستگاه خودرو و تجهیزات‌در اختیار نیروهای سراسر کشور قرار می‌گیرد و برای کمک رسانی استفاده می‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: امروز ۵۰ هزار چادر امدادی تیپ ۴،۹۰۰دستگاه  بیسیم دیجیتال، ۵ دستگاه ربات نجات دریایی که باعث می شود دیگر نیاز نیست غریق نجات به آب بزند، نیز به ناوگان‌ما اضافه شد.

کولیوند با اشاره به نوسازی‌و بازسازی ناوگان گفت: متخصصان ما در تعمیر و نگهداری بالگردها توانستند ۴ فروند بالگرد را که زمین‌گیر بود را تعمیر و به چرخه امداد بازگردانند. همچنین۵۴ خودروی امدادی و ۱۵ خودروی عملیات نیز تعمیر شد.

وی افزود: ما امروز اینجا آمدیم تا به شهدا بگوییم راه شما ادامه دارد و ما به وعده هایمان عمل کردیم و ان‌شاءالله روز به روز مردم شادهد پیشرفت ما باشند.

کولیوند اظهار کرد: ما مصوبه دولت را داریم که ۱۵۰۰ دستگاه خودروی نجات دیگر تا آبان ماه مجددا به ما ملحق می شود که توان ما را چندبرابر می‌کند.

وی گفت: عملیات اربعین پیش را رو داریم و عملیات حج‌ را امسال بهتر از سال پیش انجام دادیم و برای  ۵ ماه طول کشید تا به اینجا برسیم و از همه‌ متشکرم،

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزوده شدن ۹۰۵ خودرو و تجهیزات جدید به هلال احمر/ تعمیر ۴ فروند بالگرد و ۶۹ دستگاه خودروی نجات" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزوده شدن ۹۰۵ خودرو و تجهیزات جدید به هلال احمر/ تعمیر ۴ فروند بالگرد و ۶۹ دستگاه خودروی نجات"، کلیک کنید.