افزایشی در بیماری های پوستی به سبب آب همدان نداریم – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

افزایشی در بیماری های پوستی به سبب آب همدان نداریم - خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تازوما، دکتر محمود فرشچیان با اشاره به اینکه بیماری پوستی در استان همدان افزایشی نداشته است، افزود: بیماری های پوستی در مناطق کوهستانی، سرد و خشک و مناطق دور از دریا مانند همدان بیشتر از سایر نقاط است و مردم بیشتر به بیماری های پوستی همچون اگزما و لکه های پوستی مبتلا می شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ده درصد مردم دنیا به بیماری خشکی پوست و اگزما مبتلا هستند، گفت: آب باعث افزایش رطوبت پوست می شود و بیماری اگزما را کاهش می دهد.

فرشچیان بیان کرد: ریزش صد تار مو در روز طبیعی است و صد تار مو جایگزین آن می شود، مگر در بیماری های هورمونی و ارثی که جایگزین نمی شود و این موضوع هم ارتباطی با آب ندارد.

وی با اشاره به اینکه ریزش مو غیرطبیعی در استان همدان وجود ندارد، گفت: استفاده از آب در بیماری ریزش مو به دلیل تاثیری که بر کاهش چربی مو و افزایش رشد مو دارد توصیه می شود.

فرشچیان با بیان اینکه نور مستقیم و نحوه تابش آفتاب باعث ایجاد لکه های پوستی در خانم ها و آقایان می شود، افزود: شایعاتی که از زبان اینجانب در فضای مجازی مبنی بر افزایش بیماری های پوستی به علت آب آلوده منتشر شده صحیح نیست و این ادعا از لحاظ علمی صحت ندارد.

وی اظهار کرد: مردم به حواشی فضای مجازی توجه نکنند و مطالب مربوط به سلامت را صرفاً از پزشکان متخصص مطالبه کنند.

فرشچیان ادامه داد: در صورت وجود هرگونه خطر بهداشتی و درمانی از طریق کادر درمان به اطلاع مردم خواهد رسید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایشی در بیماری های پوستی به سبب آب همدان نداریم – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایشی در بیماری های پوستی به سبب آب همدان نداریم – خبرگزاری تازوما | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.