اسراییل نتوانست به اهداف خود در جنگ دست یابد/ حماس بعد از جنگ در غزه باقی می ماند

اسراییل نتوانست به اهداف خود در جنگ دست یابد/ حماس بعد از جنگ در غزه باقی می ماند

مقامات آمریکایی پس از گذشت 200 روز از جنگ غزه به این جمع بندی رسیدند که اسراییل نخواهد توانست به اهداف خود در جنگ از جمله نابودی حماس دست پیدا کند.

به گزارش تازوما، مسیولان آمریکایی با توجه به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف اعلامی خود پس از گذشت 200 روز از جنگ غزه، اذعان کردند این رژیم در دستیابی به هدف اصلی خود یعنی نابودی حماس ناتوان است.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مسیولان آمریکایی نوشت: «تونل های غزه به حماس این امکان را می دهد که همچنان باقی و پابرجا بماند و به محض پایان جنگ، توان خود را بازیابد.»

مسیولان آمریکایی تاکید کردند: «رژیم صهیونیستی هنوز طرحی را برای خارج کردن آوارگان فلسطینی از رفح ارایه نداده و همین مساله موجب افزایش تعداد کشته ها در نوار غزه خواهد شد.»

مقامات آمریکایی افزودند: «تنها راه واداشتن رژیم صهیونیستی از حمله به رفح، دست یابی به توافق مبادله اسرا است.»

نیویورک تایمز به نقل از مسیولان آمریکایی نوشت: «احتمالا پس از پایان جنگ، حماس همچنان حاکم بر غزه خواهد بود.»

این روزنامه آمریکایی در ادامه از منابع آمریکایی نقل کرد: «سرعت بازیابی توان و قدرت حماس بستگی به تصمیمات رژیم صهیونیستی در مورد مراحل جنگ کنونی و پس از آن دارد.»

مسیولان آمریکایی تصریح کردند: «اسراییل حماس را نابود نکرده و قادر به این کار هم نخواهد بود اما احتمال تکرار حادثه ای مشابه هفتم اکتبر را کاهش داده است.»

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسراییل نتوانست به اهداف خود در جنگ دست یابد/ حماس بعد از جنگ در غزه باقی می ماند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسراییل نتوانست به اهداف خود در جنگ دست یابد/ حماس بعد از جنگ در غزه باقی می ماند"، کلیک کنید.