ادعای ارتش اسراییل: به تصمیم درباره آغاز عملیات رفح نزدیک شده ایم

ادعای ارتش اسراییل: به تصمیم درباره آغاز عملیات رفح نزدیک شده ایم

رادیو ارتش رژیم اسراییل امروز سه شنبه 20 فوریه اعلام کرد که تل آویو به تصمیم گیری در خصوص آغاز عملیات زمینی در شهر رفح نزدیک شده است.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری تازوما؛ رادیو ارتش اسراییل در ادامه گزارش داد که مقامات نظامی از پایان عملیات زمینی خان یونس در جنوب نوار غزه که هفته هاست ادامه دارد، خبر دادند.

این منابع [به رادیو ارتش] اعلام کرده اند که پس از حدود دو هفته اشغال مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس و بازداشت کادر درمانی، بیماران و آوارگان آن، عملیات در این بیمارستان هم رو به اتمام است.

در صد و سی و هفتمین روز از جنگ رژیم اشغالگر علیه غزه، جنگنده های اسراییلی همچنان به بمباران بسیاری از مناطق نوار غزه ادامه می دهند و با افزایش جنایات این رژیم، شهدا از هفتم اکتبر تاکنون به بیش از 29 هزار شهید رسیده است.

مقامات نظامی اسراییل در حالی مدعی پیش روی در حمله زمینی به رفح هستند که تاکنون به هیچ یک از اهداف اعلامی خود نرسیده و علی رغم شکست های میدانی متعدد، تنها به کشته شدن 576 نظامی و زخمی شدن 2918 از نیروهایشان اعتراف کرده اند.

علی رغم اعلام ارتش اسراییل درخصوص آمادگی برای عملیات زمینی در رفح، روزنامه عبری هاآرتص در گزارشی نوشت که با وجود اظهارات مکرر، نه دولت و نه ارتش مشتاق اقدام نظامی در رفح نیستند؛ طرح های نظامی برای عملیات در این منطقه هنوز آماده نیستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادعای ارتش اسراییل: به تصمیم درباره آغاز عملیات رفح نزدیک شده ایم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادعای ارتش اسراییل: به تصمیم درباره آغاز عملیات رفح نزدیک شده ایم"، کلیک کنید.