آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین

آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین

تازوما/اصفهان مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: هم‌زمان با بازگشت تدریجی زائران اربعین از مرزها به داخل کشور، ۳۱۵ تیم پشتیبانی با هدف ارائۀ خدمات ترافیکی، امداد و نجات، اسکان اضطراری و آبرسانی در اصفهان آماده شده‌اند.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با تازوما، اظهار کرد: تیم‌های اخیر متشکل از عوامل پلیس راه، راهور، راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای، هلال‌احمر و اورژانس، شهرداری‌ها، آتش‌نشانی، شرکت‌های خدمات‌رسان برق، آب، فاضلاب، مخابرات و دهیاری‌ها هستند.

او ادامه داد: گروه‌های یادشده به‌منظور خدمت‌رسانی به مسافران در مسیر جاده‌ها و پایگاه‌های امدادی و به‌خصوص در محورهای غرب، شرق و جنوب استان اصفهان استقرار یافته‌اند. در مسیر محورهای غرب و شرق استان اصفهان و مشخصاً محور نایین، خور و بیابانک، تیران و کرون، داران و..‌. این خدمات در حال ارائه است.

این مقام استانداری بیان کرد: بیش از ۳۰ موکب نیز از استان اصفهان و خودجوش و مردمی در حال خدمت‌رسانی به زائران و اسکان اضطراری آن‌ها هستند. در این روزها، پایگاه‌های امدادی و نیز مساجد بین‌ راهی مجتمع‌های خدمات رفاهی برای خدمت به زائران عتبات عالیات مهیا و تجهیز هستند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: مدیریت بحران اصفهان در روز گذشته (۱شهریورماه) طی یک عملیات به بازدید از موکب‌ها و بررسی ایمنی‌ آن‌ها در مسیر جاده‌های غربی استان اقدام کرد. تمامی ضوابط ایمنی نیز به‌منظور ایجاد موکب و ارائۀ خدمات به متولیان امر ابلاغ شده است.

شیشه‌فروش با نظر به افزایش ترددهای جاده‌ای و پیش‌بینی بارش‌های ناگهانی یادآور شد: از امروز تا یکشنبه (۲ تا ۴ شهریورماه) در مناطق غربی و جنوبی استان وزش باد و گرد و خاک را نیز خواهیم داشت. افرادی که در این محورها تردد می‌کنند، باید به توصیه‌های ایمنی و هشدارهای پلیس راه به‌منظور پیشگیری از حوادث جاده‌ای و تصادفات توجه اساسی داشته باشند. تیم‌های عملیاتی پلیس راه نیز با تقویت امکانات به‌طور ویژه‌تر در حال خدمت‌رسانی هستند.

او افزود: به‌منظور خدمات‌رسانی و پشتیبانی از برنامۀ سفر زیارتی اربعین، در سال جاری ۲۷۰ تیم امدادی و پشتیبانی در کنار موکب‌های اعزام‌شده از استان اصفهان به عتبات عالیات، مرزهای مهران، چذابه و شلمچه فرستاده و مستقر شده‌اند. این ۲۷۰ تیم به آمبولانس به همراه پزشک و پرستار، خدمات برق و آب به‌همراه دیزل ژنراتور برق و تانکر آبرسان، اتوبوس، خودروی آتش‌نشانی، جراثقال خودروی امدادی، امکانات و خدمات شهری و بهداشت محیط مجهز بوده‌اند.

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی ۳۱۵ تیم پشتیبانی در اصفهان برای بازگشت زائران اربعین"، کلیک کنید.