آغاز عملیات ساخت خیابان موازی در محله کهن و قدیمی خرم آباد

آغاز عملیات ساخت خیابان موازی در محله کهن و قدیمی خرم آباد

به گزارش تازوما لرستان ، شهردار خرم آباد در این مراسم گفت : یکی از مهمترین رویکردهای دوره ششم شورای اسلامی شهر خرم آباد و رکن اصلی مدیریت شهری بازآفرینی و نوسازی و نوزایی شهری در خرم آباد است .

داریوش بارانی بیرانوند گفت : شهرها باید به طور ویژه در حوزه های تاریخی و بافت فرسوده از این ظرفیت بازآفرینی برای بهبود و ارتقای کیفیت زیست شهری و اقتصاد شهری استفاده کنند.

شهردار خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه پشت بازار و درب دلاکان یکی از محله های اصیل و دارای قدمت تاریخی خرم آباد است اظهار داشت : به جهت ساخت خیابان موازی در ابن محله لازم است که از مردم این محله به خاطر صبر و شکیبایی آن ها در اجرای این طرح نوسازی و مرمت، نهایت قدردانی را داشته باشیم.

داریوش بارانی تصریح کرد: طرحی که قرار است برای این خیابان حافظ اجرا شود ترمیم و نوسازی بافت تاریخی است لذا مرمت و نوسازی شهری در ایجاد این خیابان در دستور کار بود و ابعاد آن نیز سال گذشته در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به تصویب رسیده است،

شهردار مرکزی خرم آباد ادامه داد : عرض پوسته این خیابان 20 متر متغیر و عرض سواره آن 12 متر است که احداث خواهد شد همچنین براساس کیفیت های سنتی و با مصالح و الگوهای سنتی احداث و ضوابط جداره سازی براساس ضوابط میراث فرهنگی تدوین خواهد شد.

وی در پایان گفت : تلاش خواهیم کرد برای نامگذاری این خیابان به نام شهدای خدمت در کمیته نامگذاری خیابان ها و معابر شهری مطرح نماییم که پس از تصویب تا پایان سال جاری تعیین تکلیف گردد .

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز عملیات ساخت خیابان موازی در محله کهن و قدیمی خرم آباد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز عملیات ساخت خیابان موازی در محله کهن و قدیمی خرم آباد"، کلیک کنید.