آغاز عملیات اجرایی 1000 واحد مسکن ملی در دزفول

آغاز عملیات اجرایی 1000 واحد مسکن ملی در دزفول

به گزارش تازوما،مسعود بیات منش اظهار کرد: عملیات اجرایی 1000 واحد مسکن طرح نهضت ملی مسکن در فاز سه مهرشهر دزفول آغاز شده است.

وی در گفتگو با تازوما افزود: برای پروژه 2600 واحدی فاز چهار مهرشهر نیز طرح در کمیسیون ماده پنج مصوب و به شهرداری ابلاغ شده است و پیمانکار طرح انتخاب خواهد شد.

بیات منش با بیان اینکه در سایت زیباشهر دزفول نیز فازهای متعددی داریم، گفت: یک زمین 100 هکتاری برای طرح جوانی جمعیت داریم که برای 1700 واحد پیش بینی شده است و به افراد واجد شرایط تخصیص داده می شود.

وی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در استان و بحث مسکن حمایتی اظهار کرد: این طرح یک تکلیف است که باید تا پایان دولت به نتیجه برسد. سهم راه و شهرسازی استان در بخش مسکن حمایتی 100 هزار واحد است که این تعداد کاملا به صورت دولتی و در 88 شهر استان اجرایی می شوند.

بیات منش اظهار کرد: در این زمینه با مدیریت راهبردی استاندار توانستیم تقریبا برای 90 درصد این 100 هزار واحد بجز در شهرهای رامهرمز، ایذه و باغملک زمین تامین کنیم و طبق برنامه ای که داشتیم در حال حاضر برای حدود 93 هزار واحد مسکونی زمین آماده است.

وی گفت: در کنار مسکن حمایتی، حوزه های مسکن روستایی، خودمالکی و بافت فرسوده را نیز داریم که این تعداد در مجموع در استان باید به 280 هزار واحد برسد.

بیات منش اظهار کرد: از گذشته در استان خوزستان حدود 12 هزار واحد مسکن عملیاتی شده است و عملیات اجرایی تعداد 15 هزار واحد دیگر نیز آغاز می شود و ظرف پایان این ماه تعداد پروژه ها به عدد 27 هزار واحد خواهد رسید و برنامه داریم تا پایان سال آینده این تعداد را به 100 هزار واحد برسانیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز عملیات اجرایی 1000 واحد مسکن ملی در دزفول" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی 1000 واحد مسکن ملی در دزفول"، کلیک کنید.