آزمایشگاه دانشگاه آزاد کاشان در مسیر اخذ استاندارد 17025 iso

خوشدل مفرد به تازوما خبر داد؛

آزمایشگاه دانشگاه آزاد کاشان در مسیر اخذ استاندارد 17025 iso

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد: در حوزه آزمایشگاه ها امیدوار به اخذ استاندارد 17025 iso هستیم، دراینصورت دانشگاه آزاد کاشان دارنده نخستین آزمایشگاه با 25 نوع آزمایش خواهد بود.

حسین خوشدل مفرد معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان به مناسبت آغاز چهل و یکمین سالگرد تاسیس این دانشگاه (خرداد 1363) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تازوما اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اعلام افزایش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی، بخش پژوهش اظهار کرد: این دانشگاه در سال 1402 نسبت به سال 1401 تقریباً صددرصد رشد تعداد مقالات علمی پژوهشی و مقالات isi از استادان و دانشجو یان مقطع دکتری داشته است.

به گفته وی، بخشی از پایان نامه ها و رساله های دکتری دارای محتوای حل مسیله بوده که سازمان مرکزی در سامانه پژوهشیار به عنوانای رفع مشکلات کشور مطرح و انتخاب کرده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان یادآور شد: این موضوع برای دانشجو و استاد امتیاز دارد و تلاش شده عناوین پایان نامه ها و رساله ها برای کشور کاربردی و مفید باشد.

خوشدل مفرد متذکر شد: سال گذشته 6 کتاب از انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان منتشر شد که توسط استادان و اعضای هییت علمی این دانشگاه تهیه شده بود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان درصدد است در حوزه آزمایشگاه ها، استاندارد 17025 iso را اخذ کند و در این باره تاییدیه استان اصفهان اخذ شده و در سامانه برای ارزیابی نهایی سازمان ملی استاندارد ثبت نام کرده ایم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تاکید کرد: اگر این اتفاق بیفتد این دانشگاه نخستین آزمایشگاه با 25 نوع آزمایش و دارای مجوز در شمال استان اصفهان خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزمایشگاه دانشگاه آزاد کاشان در مسیر اخذ استاندارد 17025 iso" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزمایشگاه دانشگاه آزاد کاشان در مسیر اخذ استاندارد 17025 iso"، کلیک کنید.