راه اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود

محمود لیایی:

راه اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود

معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید سرزده از پست استان کهکلویه و بویراحمد خواستار همت مضاعف در توسعه زیرساخت ها به ویژه ایجاد سکوی مبادله پست استان شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری تازوما، معاون وزیر، رییس هییت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید سرزده از پست استان کهکلویه و بویراحمد خواستار همت مضاعف در توسعه زیرساخت ها به ویژه ایجاد سکوی مبادله پست استان شد.

محمود لیایی در این بازدید که صبح امروز انجام شد، در جمع کارکنان پست این استان گفت: سیاست راهبری شبکه پستی، هوشمندسازی تمامی فرایندهاست، بنابراین لازم است مدیران و کارکنان پست در سراسر کشور، با سرعت بیشتری به دنبال تحقق این هدف باشند.

وی در این بازدید با حضور در اداره باجه ها و اداره توزیع و ارسال، روند اجرای فرایند های پستی در کهکلویه و بویراحمد را مورد بررسی قرار داد و با کارکنان این واحد ها در خصوص مسایل و مشکلات بحث و گفت و گو کرد. 

همراهی با یکی از موزعین در گشت نامه رسانی یاسوج و بررسی وضعیت توزیع مرسولات و احراز هویت مکانی از دیگر بخش های سفر مدیرعامل به استان کهکلویه و بویراحمد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود"، کلیک کنید.