در حوزه نشر کودک و نوجوان به سرمایه گذاری بیشتر نیاز داریم

بهار کتابخوانی| نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت وگو با تازوما؛

در حوزه نشر کودک و نوجوان به سرمایه گذاری بیشتر نیاز داریم

حجت الاسلام موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اهمیت اهتمام بر نشر کودک و نوجوان تاکید کرد.

حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری تازوما گفت: خوشبختانه با گشتی که امسال در نمایشگاه زدیم، نمایشگاه امسال را خیلی خوب می بینم چندین غرفه را موفق شدیم که بازدید کنیم و اتفاقات خوبی در این دوره نمایشگاه رخ داده است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به نشر کودک و نوجوان گفت: رهبر معظم انقلاب هم اهتمام ویژه به این بخش دارند من هم طی بازدیدی که از این بخش کردم به نظرم نیاز به سرمایه گذاری بیشتری بر نشر کودک و نوجوان داریم.

حجت الاسلام موسوی مقدم اظهار داشت: در عرصه تولید نیاز به کار بیشتری داریم به خصوص اینکه این تولید برای کودک ونوجوانی باشد که آینده سازان کشور ما هستند.

لازم به یادآوری است سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از نوزدهم تا بیست و نهم اردیبهشت ماه 1403 در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در حوزه نشر کودک و نوجوان به سرمایه گذاری بیشتر نیاز داریم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در حوزه نشر کودک و نوجوان به سرمایه گذاری بیشتر نیاز داریم"، کلیک کنید.