بیش از 92 هزار خدمت رایگان دامپزشکی در چهاردانگه ساری ارایه شد

تازوما/مازندران مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: در منطقه چهاردانگه شهرستان ساری بیش از 92 هزار خدمت رایگان شامل واکسیناسیون، آموزش، ویزیت و سمپاشی و توزیع سم  ارایه شد.

 حمزه آقاپور کاظمی در اجرای رزمایش دامپزشکی در چهاردانگه ساری، به خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی افتخار ارایه بیش از 92 هزار خدمت به مردم بخش های چهاردانگه در قالب سومین رزمایش جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا(س) را بدست آورد.

وی افزود: در این رزمایش بزرگ جهاد دامپزشکی که با حضور 15 اکیپ از همکاران اداره های دامپزشکی شهرستان مختلف استان برگزار شد، خدمات واکسیناسیون دام های سبک و سنگین، سم پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام به مردم منطقه ارایه شد.

بیش از 92 هزار خدمت رایگان دامپزشکی در چهاردانگه ساری ارایه شد

مدیرکل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: با توجه به کم برخوردار بودن و دشواری در ارایه خدمات؛ حاصل آن واکسیناسیون 31 هزار و 173راس دام سبک و سنگین علیه بیماری های شاربن، 26 هزار و 423راس علیه بیماری آبله گوسفندی، 4750 راس علیه آبله بزی، 950 راس علیه بیماری شاربن گاوی و 280 قلاده سگ علیه بیماری هاری بود.

بیش از 92 هزار خدمت رایگان دامپزشکی در چهاردانگه ساری ارایه شد

 وی با تاکید بر اینکه همه خدمات ارایه شده به صورت رایگان صورت گرفته است، گفت: در مجموع30 لیتر سم، سم پاشی، توام با آموزش تیوری و عملی نحوه سم پاشی دام و جایگاه دام به دامداران ارایه شد.

آقاپور کاظمی تصریح کرد: در این رزمایش آموزش های لازم در خصوص بهداشت و مدیریت بهداشتی جایگاه دام، مدیریت تغذیه دام، اصول بهداشتی بیماری های مختلف مشترک بین انسان و دام بر اساس نیاز منطقه که پیش تر توسط کمیته اجرایی رزمایش احصاء شده بود و بیش از 3ساعت آموزش چهره به چهره  برای دامداران و بهره برداران ارایه شد.

بیش از 92 هزار خدمت رایگان دامپزشکی در چهاردانگه ساری ارایه شد

پایان خبر تازوما

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از 92 هزار خدمت رایگان دامپزشکی در چهاردانگه ساری ارایه شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از 92 هزار خدمت رایگان دامپزشکی در چهاردانگه ساری ارایه شد"، کلیک کنید.